Hier vind je veel gestelde vragen over de producten op onze website.

Kom je er niet uit? Stuur een berichtje of bel:

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


Selecteer jouw favoriete afbeelding, kies vervolgens het materiaal, het formaat en het ophangsysteem. Voeg je product toe aan de winkelwagen. Vul alle gegevens in die gevraagd worden en kies je betaalmethode. Daarna bevestig je de bestelling en voilà! Je bestelling is geplaatst. Per mail ontvang je hiervan een bevestiging. Zodra de bestelling binnen is gaan wij direct aan de slag om jouw wanddecoratie van Plexiglas of Dibond z.s.m. te maken. Zodra jouw bestelling verzonden wordt, krijg je een e-mail met een Track & Trace link. Heb je jouw bestelling ontvangen? Dan horen wij graag hoe blij je ermee bent. Een foto en/of review vinden wij altijd leuk!




Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen


Waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het invullen van je mailadres. Zoek voor de zekerheid ook nog even in je SPAM inbox om zeker te weten dat de mail daar ook niet tussen staat. Mocht je twijfelen of je bestelling goed is doorgekomen? Stuur ons een bericht of bel ons, wij zoeken het graag voor je uit.




Ik wil het iemand cadeau geven, kan dit?


Jazeker! Je kan zelf he​t afleveradres opgeven. Dit kan in de laatste stap van het bestelproces. Voor de factuur en de bevestiging hebben we wel jouw gegevens nodig. Zodat het ook echt een verrassing blijft voor de gelukkige.




Zijn de prijzen incl. btw?


Ja, al onze prijzen zijn incl. 21% btw. De btw wordt op de factuur vermeld. Mocht je een zakelijke klant zijn, neem dan contact met ons zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.





Betalen

Met welke betaalmethode kan ik betalen?


Op dit moment is het mogelijk om met iDeal en creditcard te betalen. Achteraf betalen/op factuur betalen is alleen mogelijk voor zakelijke klanten. Ben je een zakelijke klant? Mail of bel ons zodat we handmatig een order voor je kunnen aanmaken met een bijpassende offerte.





Bezorgen & retourneren

Wat zijn de bezorgkosten?


Wallplate is blij met jou als klant! Daarom betaal je bij Wallplate geen bezorgkosten, deze nemen wij voor onze rekening.




Hoelang is de bezorgtijd


Wij streven ernaar om je bestelling binnen 3-5 werkdagen te leveren. Ervaring leert dat de bestellingen binnen 2 werkdagen verzonden worden en de dag erna geleverd worden. Echter in deze tijd durven wij niks te garanderen. Vandaar dat wij de 3-5 werkdagen aanhouden.




Ik heb een spoedbestelling, is dit mogelijk?


Dit is afhankelijk van de drukte. Mocht je een spoedbestelling hebben, neem dan contact met ons op, zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.




Kan ik mijn bestelling ook ophalen?


Momenteel is het niet mogelijk om je bestelling op te halen omdat wij geen showroom of winkel hebben. Mocht dit in de toekomst veranderen, dan houden we je ervan op de hoogte via de website of onze social media kanalen.




Kan ik een leverdatum of tijd kiezen?


Helaas is dat niet mogelijk. Via je de Track en Trace kan je kijken in welk tijdsvak de bezorger langskomt om jouw bestelling te bezorgen. Ben je niet thuis? Dan zal hij een briefje in de brievenbus doen voor een nieuwe bezorgdag of afleveren bij de buren.




Retourneren en garantie


Valt je bestelling tegen en voldoet het niet aan je verwachting? Lees hier alle informatie voor retourneren en garantie van onze Wallplates.




Mag ik mijn Wallplate terugsturen?


Jazeker, als deze uit onze beeldbank van de website komt mag je deze binnen 14 dagen retourneren. De kosten van het terugsturen zijn voor jouw rekening. Graag vernemen wij van tevoren als je jouw bestelling retour wilt sturen, zodat het pakket weer goed aankomt bij ons. Dit kan je laten weten via: info@wallplate.nl




Heb ik garantie op mijn Wallplate?


Wij streven ernaar om de beste kwaliteit te leveren. Mocht er onverhoopt toch schade zitten aan je Wallplate zodra deze bij je binnenkomt dan mag je deze binnen 14 dagen terugsturen. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Na de 14 dagen kunnen wij helaas hierin niks voor je betekenen.




Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retourneer?


Zodra de Wallplate bij ons retour is gekomen krijg je binnen 5 werkdagen je geld teruggestort. Mocht deze termijn al verstreken zijn dan vragen wij contact met ons op te nemen. Wij kijken dit graag na voor je.





Ophangsyteem monteren

Hoe monteer ik het ophangsysteem aan mijn Wallplate?






✓HOGE KWALITEIT  ✓GRATIS VERZENDING  ✓GRATIS OPHANGSYSTEEM

Klantenservice

Over Wallplate

Hulp nodig?

  • White Instagram Icon
  • White Facebook Icon

Neem contact op met onze klantenservice.

Tel. 0416 - 53 73 92
 info@wallplate.nl

Zakelijk

Zakelijke klanten

Affiliate programma

Waardebonnen

Algemene voorwaarden  |  Privacy  |  Cookies   

© 2020 Wallplate